• Voordelig Afvallen

    Twee producten die je helpen bij het krijgen van een gezond gewicht. Nu met korting!

     

    > Al meer dan 130.000 exemplaren verkocht

    > Geschikt voor mensen met diabetes

    > Langdurig gewicht verliezen door eetgedrag te veranderen.

    > Aanbevolen door professionals

     

  • IK WIL AFVALLEN

    IK WIL WEER WERKEN

    IK WIL GEZOND ETEN

    IK WIL MEER ONTSPANNEN

    IK WIL STOPPEN MET ROKEN

    IK WIL MEER BEWEGEN

  • Bereik je doel

    Wij helpen jou je doel te bereiken

    Een eenvoudig stappenplan voor succesvolle gedragsverandering

     

    De één wil het. De ander moet het. De vraag is: kun je het ook? Over het antwoord kunnen we kort zijn: Iedereen kan zijn gedrag veranderen en zijn doel bereiken. Als je maar weet hoe!

     

    Gedragsdeskundige Hanneke de Bruin helpt mensen in heel Nederland hun doel te bereiken door te laten zien hoe zij hun eigen gedrag kunnen aanpassen en kunnen worden wie ze willen zijn.

     

    Gedragsverandering volgens een eenvoudig stappenplan

    Om mensen te helpen hun doel te bereiken heeft Hanneke al haar ervaring en kennis van gedragsverandering vertaald naar een eenvoudig stappenplan. Ook jij kunt hiermee aan de slag.

  • IK DOE HET

    Op mijn badkamerspiegel hangt een reminder uit het werkschrift van WilMoetKan. Zo word ik elke ochtend herinnerd aan mijn doel. Het is een goed begin van mijn dag.

    Emma

  • Werkschrift

    Meer dan 6 miljoen Nederlanders worstelt met hun gewicht

    Ik wil moet kan afvallen

    Een werkschrift om je eetgedrag te veranderen

    Het eerste werkschrift van WilMoetKan is nu verkrijgbaar. Het is getiteld Ik wil moet kan afvallen en is gemaakt voor mensen die willen of moeten werken aan hun gewicht.

     

    Je wilt je fitter voelen; andere kleren kunnen kopen; een goed voorbeeld zijn voor je (klein)kinderen? Of misschien moet je wel afvallen van de dokter? Dit werkschrift is gemaakt voor jou!

     

    Ik wil moet kan afvallen biedt onder meer:

    • Praktische adviezen om je eetgedrag te veranderen.
    • Eenvoudige oefeningen die iedereen kan doen
    • Tips en trucs om vol te houden en verleidingen te weerstaan
    • Een persoonlijk afvalplan
    • Schema's voor meetresultaten, beloningen etc.
    • Gratis downloads via deze site
    • En nog veel meer

    Je kunt dit werkschrift naast elk dieet gebruiken.

    Het is ook geschikt bij diabetes, hoge bloeddruk en hart- en vaatziekten.

    Lees meer & bestel >

  • IK DOE HET

    Elke avond sturen mijn zus en ik elkaar de stand van onze stappenteller. Zo motiveren wij elkaar om meer te bewegen. Een gouden tip van WilMoetKan.

    Helene

  • Programma's

    Wij kunnen helpen om jouw doel te bereiken

    Werkschrift

    Aan de slag

    Een doe-boek met praktische tips en eenvoudige oefeningen om voor altijd je eetgedrag te veranderen en een gezond gewicht te krijgen en te houden!

    Ook geschikt bij diabetes.

     

    Bekijk voorbeeldpagina's & bestel >

    Workshop

    Samen kom je verder

    Ontdek hoe gedragsverandering kan bijdragen aan het bereiken van jouw doel. Laat je inspireren. Deel ervaringen en krijg handvatten voor zelfsturing aangereikt.

    Ik geef workshops op aanvraag.

     

    Vraag hier meer informatie aan >

    Advies op maat

    Voor bedrijven en instellingen

    Wie zoekt naar mogelijkheden om zijn werknemers of team tot ander gedrag aan te zetten kan bij mij terecht voor advies op maat, teamsessies, gedragsinterventies etc. Benieuwd naar de mogelijkheden?

     

    Mail je vraag >

  • IK DOE HET

    Sinds mijn man zei dat ik best veel snaai tijdens het koken zet ik een schaaltje rauwkost naast het fornuis. Zo heb ik iets gezonds om te snoepen en snaai ik veel minder. Mijn gedrag veranderen blijkt veel makkelijker dan gedacht. Super!

    Eveline

  • IK DOE HET

    Nadat ik naar de wc ben geweest, drink ik voortaan een glaasje water. Met deze mini-gedragsverandering is het mij eindelijk gelukt om per dag meer water te gaan drinken.

    Mark

  • Aanbiedingen

    Direct online bestellen

    Duo-set van Ik wil moet kan afvallen

    Eén werkschrift voor jou en één voor je partner.

    Werk samen met je partner of een vriend(in) aan je gewicht. Maak afspraken en motiveer elkaar om vol te houden. Uit onderzoek blijkt dat elkaar steunen enorm effectief is om je doel te bereiken.

     

    Van € 19,90 voor € 16,95

     

    Meer informatie | Bestel online!

    Twee gezonde boekjes voor een slanke prijs

    Een voordelige set voor afvallers

    Ontvang het werkschrift Ik wil moet kan afvallen plus het handige boekje ZienWetenEten met kilocalorieën en koolhydraten nu voor een aantrekkelijke prijs.

     

    Nu van € 15,90 voor € 13,90

     

    Meer informatie | Bestel online!

     

    Voordeel voor zorgverleners

    15% korting bij 25 of meer boekjes.

    Dit werkschrift biedt cliënten extra ondersteuning als ze thuis met jouw adviezen aan de slag gaan. Bied hen een steun in de rug met dit doe-boek. Diëtisten, huisartsen en andere zorgverleners kunnen gratis flyers aanvragen via info@toremindyou.nl.

     

    15% korting bij 25 of meer boekjes

     

    Meer informatie | Bestel online!

  • IK DOE HET

    Als iemand mij een sigaret aanbiedt, dan roep in mijn hoofd het beeld op van mijn vader toen hij doodziek in bed lag. Deze tip van Hanneke helpt mij goed de verleiding te weerstaan.

    Patricia

  • Hanneke de Bruin

    Ik wil mensen zoals jij en ik helpen om hun doel te bereiken

    Hanneke de Bruin

    Gedragsdeskundige

    Hanneke de Bruin is de oprichter van WilMoetKan. Sinds 2004 werkt zij als gedragsdeskundige en adviseert bedrijven en overheden over gedragsbeïnvloeding. Het is haar grootste wens om mensen te helpen meer inzicht te krijgen in hun eigen gedrag en hun te ondersteunen bij gedragsverandering zodat zij hun eigen gezondheid kunnen verbeteren en gelukkiger worden.

     

    “Onderzoek biedt zoveel handvatten voor gedragsverandering. Ik wil graag meer mensen hiervan op de hoogte brengen en hen daarmee de mogelijkheden bieden om het dagelijks leven te verlichten. Met WilMoetKan steek ik mijn hand naar hen uit. Ik hoop velen te ontmoeten tijdens onze workshops en hen te helpen met de werkschriften.”

     

    Hanneke doet onderzoek en schrijft over gedragsverandering onder meer voor Libelle en eerder voor Communicatie online.

    Anderen over Hanneke & WilMoetKan

    Inspirerend, praktisch en humorvol

    "Hanneke de Bruin is erin geslaagd theoretische inzichten te vertalen naar heel praktische handvatten. Dat maakt dit werkschrift een mooi hulpmiddel om in kleine stapjes gezonder te gaan eten."

    Frederike Mensink, Kennisspecialist Voedingsgedrag en Gezondheidsbevordering van het Voedingscentrum.

     

    "Afvallen en op gewicht blijven is lastig. Zonder de juiste mindset lukt je dat niet. Hoe je brein je buik de baas wordt, lees je in het werkschrift Ik wil moet kan afvallen."

    Dr Frank van Berkum, internist en auteur van onder meer Gezond Slank met Dr. Frank.

  • Contact

    WilMoetKan is een product van To Remind You.

    To Remind You is een communicatie-adviesbureau gespecialiseerd in gedragsverandering.

     

    Bij vragen over WilMoetKan of het werkschrift ‘Ik wil moet kan afvallen’ kunt u contact opnemen met Hanneke de Bruin van To Remind You. >>>>> Ook als u als instelling of bedrijf geïnteresseerd bent in advies op maat kunt u via dit formulier met ons in contact komen. Het werkt het beste als u uw vraag via onderstaand invulformulier aan ons voorlegt. U ontvangt dan zo spoedig mogelijk een reactie.

     

    To Remind You is gevestigd in Eindhoven en aldaar ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

    KvK nr: 17198307 - BTW nr: 1418.35.199.B01

     

    www.toremindyou.nl | info@toremindyou.nl

  • Downloads

    Een extra oefening doen? Meer schrijfruimte nodig? Download hier enkele werkbladen uit het werkschrift Ik wil moet kan afvallen

    Werkblad C

    Houd een eetdagboek bij

    Door een paar dagen bij te houden wat je precies eet en drinkt krijg je meer inzicht in je eetgedrag. Dit zal je helpen veranderingen in de gedrag aan te brengen en je doel te bereiken. Download >

    Werkblad E

    Maak een Als-Dan Plan

    Met een Als-Dan Plan bepaal je heel concreet wat je gaat doen in een bepaalde situatie. Zo help je jezelf te handelen in lijn met je doel. Een Als-Dan Plan is een eenvoudige methode die bewezen werkt. Download >

    Werkblad I

    Bedenk je eigen geheugensteuntjes

    Door jezelf op verwachte én onverwachte momenten te herinneren aan je doel help jezelf vol te houden tot aan de eindstreep. Hoe persoonlijker jouw reminders zijn, hoe beter ze werken. Maak ze dus zel. Bijvoorbeeld met dit werkblad. Download >

    Werkblad P

    Maak tussendoelen

    Tussendoelen bereik je eerder dan je hoofddoel. Daardoor kun je sneller succesjes vieren. En dat motiveert enorm om door te zetten. Het is slim vooraf tussendoelen te bedenken en deze te koppelen aan beloningen. Download >

    Werkbad Q

    Zet je eigen route uit

    Wat bij een ander werkt, hoeft niet per se voor jou te werken. Bepaal vooral je eigen route. En houd daarbij rekening met jouw dagindeling, gezinssituatie, werkritme en mogelijkheden. Een plan dat bij jou past, is een plan dat werkt. Download >

    Werkblad S

    Houd je meetresultaten bij

    Door je meet- en weegresultaten steeds onder elkaar te noteren kun je zien hoe jouw plan zich ontwikkelt. Zo zie je in één oogopslag wanneer je er een tandje bij moet zetten of juist even rustig aan moet doen. Download >

    Voorbeeldbrief

    Vraag het een ander

    Andere mensen zien meer van jouw gedrag dan jijzelf. Zij zien jou in actie, zien je gemoedstoestand en de situatie om je heen. Terwijl jij alleen je omgeving ziet als je iets doet. Anderen kunnen dus veel vertellen over jouw eetgedrag. Vraag hen wat je wilt weten. Download >